عطر افشانی گلزار شهدا به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل
کد خبر: 3951485
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

عطر افشانی گلزار شهدا به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، مزار شهدا توسط جمعی از بسیجیان و حلقه‌های صالحین این پایگاه، غبارروبی و عطر افشانی شد.

عطر افشانی گلزار شهدای اردبیل توسط بسیجیان پایگاه ام لیلافاطمه خدایی، فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای انقلاب اسلامی در فضایی معطر به عطر و بوی شهدا، همزمان با دهه مبارک فجر توسط جمعی از بسیجیان و حلقه‌های صالحین این پایگاه، انجام شد.

خدایی افزود: شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه به روح مطهر شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، اظهار کرد: استقبال اعضای حلقه‌های صالحین و مربیان قرآنی برای اجرای این طرح بسیار خوب بود و امیدواریم بازتاب مناسبی نیز در سطح جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به‌عنوان آینده‌سازان این انقلاب داشته باشد.

وی بیان کرد: شهدای ما با قرآن کریم و صلوات عجین بودند و نسل امروز با توسل به این کتاب آسمانی و نام ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کنند تا راه شهدا را ادامه دهند، در چنین روز‌های بیماری توسل به قرآن کریم و تجدید میثاق با آرمان‌های این بزرگواران برای رفع این بیماری از جهان می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

خدایی تصریح کرد: چنین برنامه‌های معنوی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانان به عنوان افراد متدین در جامعه داشته باشد.

فرمانده پایگاه حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، تاکید کرد: با توجه شرایط اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان در جامعه نیازمند انس و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با شهدا هستیم.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن کریم و یاد و خاطره شهدا همیشه مخاطبان زیادی داشته و امیدواریم بتوانیم با این برنامه زمینه ترویج فرهنگ اسلامی-ایرانی را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha