پوستر جشنواره «فیلم فجر» در بروجرد رونمایی شد
کد خبر: 3950763
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

پوستر جشنواره «فیلم فجر» در بروجرد رونمایی شد

پوستر سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر طی مراسمی امروز، 11 بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان در دفتر فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد، رونمایی شد.

رونمایی پوستر جشنواره «فیلم فجر» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، مراسم رونمایی از پوستر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر امروز، 11 بهمن‌ماه با حضور گودرزیان، فرماندار بروجرد، فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در دفتر فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد برگزار شد.

نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره مهمترین رویداد فرهنگی است که در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره از 16 فیلم حاضر، 10 فیلم جشنواره در سینما فلسطین بروجرد اکران خواهد شد.

فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استان لرستان، پنج سال متوالی است که میزبان جشنواره فجر است و امسال با توجه به ظرفیت فرهنگی و توان اجرایی بروجرد تصمیم گرفتیم این جشنواره در این شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما این است که این برنامه مورد استقبال مردم قرار بگیرد و در نهایت برآیند خوبی داشته باشد، افزود: وظیفه ما خادمان فرهنگی این است که رویدادهای مهم فرهنگی و هنری را در استان برگزار کنیم تا مردم استان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها مجبور به مسافرت به خارج از استان نشوند.

گودرزیان، فرماندار بروجرد نیز در این مراسم با بیان اینکه با توجه به آبی بودن شهرستان بروجرد، طوری برنامه‌ریزی شود که به وضعیت زرد کرونایی برنگردیم، افزود: انتظار داریم مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور کادر بهداشت و درمان رعایت شود و هر برنامه حداکثر با حضور 200 نفر برگزار شود.

در پایان این مراسم، از پوستر سی‌و نهمین جشنواره فیلم فجر که از 15 تا 22 بهمن‌ماه در سینما فلسطین بروجرد برگزار خواهد شد، رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha