توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3947205
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات آذربایجان‌غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از توزیع ۱۲ هزار و ۱۶۵ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه از محل درآمد موقوفات استان در سال جاری خبر داد.

ارسالی| توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره مشارکت فعال این اداره کل در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: از اول فرودین تا ۲۰ دی برای کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا ۱۲ هزار و ۱۶۵ بسته معیشتی توزیع شده که از این تعداد ۶۰۰ بسته مربوط به طرح یلدای مهربانی بوده است.

وی افزود: علاوه بر این بسته‌ها با آغاز سال تحصیلی و در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت یک هزار و ۵۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی هم توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌غربی با اشاره به توزیع ۱۱۲ هزار و ۱۰۰ عدد ماسک از محل درآمد موقوفات استان تصریح کرد: همچنین ۱۵۰ هزار جفت دستکش و یک هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده از محل اجرای امینانه موقوفات استان برای مقابله با کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک مالی ۷۰۰ میلیون تومانی از محل درآمد موقوفات استان به نیازمندان خاطرنشان کرد: این کمک‌ها تا مهار کرونا همچنان استمرار خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جوانبخت با اشاره به افزایش درآمد موقوفات استان در سال جاری گفت: این افزایش در حالی اتفاق افتاده است که امسال شیوع کرونا و اجرای محدودیت‌های کرونایی موجب کاهش درآمد بقاع متبرکه استان شده است.

انتهای پیام
captcha