اعلام برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در دهه بصیرت
کد خبر: 3943298
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

اعلام برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در دهه بصیرت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اعلام برنامه‌های این بنیاد در دهه بصیرت گفت: مراسم دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم همزمان با هفته بصیرت برگزار می‌شود.

سرکشی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ملایریمحمدابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه هم‌زمان با دهه بصیرت برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان با همکاری نهادها و دستگاه‌ها اجرا می‎شود، اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات مشترک با سپاه و سایر نهادها قرار است یک برنامه منسجم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم‌زمان با 9 دی‌ماه در ملایر برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در دهه بصیرت گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدای بهشت هاجر و شهدای مدافع حرم با رعایت پروتکل‌ها و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید ملایر در دهه بصیرت است.

مرادی با بیان اینکه شهرستان ملایر دو شهید مدافع حرم و چهار جانباز و تعداد زیادی رزمنده مدافع حرم دارد، گفت: حضور راویان باهدف بصیرت‌افزایی در مساجد و... نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه بصیرت است.

انتهای پیام
captcha