استفاده از فضای مجازی برای تشویق مردم به ادای نماز اول وقت
کد خبر: 3943096
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
در مراسم قدردانی از رئیس جهاد کشاورزی لرستان عنوان شد؛

استفاده از فضای مجازی برای تشویق مردم به ادای نماز اول وقت

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در این شرایط کرونایی که امکان برپایی نمازجماعت در سازمان نیست ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مطرح کردن مباحث اقناعی، واجب بودن نماز و استفاده از داستان‌های کوتاه جهت ترغیب و تشویق به ادای فریضه نماز به‌ویژه نماز اول وقت استفاده شود.

اابه گزارش ایکنا از لرستان، اسفندیار حسنی‌مقدم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عصر چهارشنبه، سوم دی در جلسه شورای نماز سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اهمیت اقامه نماز، گفت: راجع ‌به نماز در قرآن، بیانات نبی مکرم اسلام و فرمایش بزرگان ترغیب و تشویق و اهتمام به نماز نشان‌دهنده نقش نماز در سلامت روحی، جسمی و اجتماعی و بازدارنده از منکرات و انجام اعمال نیک است.

وی با بیان اینکه در اعتبارات سال آینده پیش‌بینی لازم جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده است، بر لزوم برگزاری جلسات تخصصی، مباحثی و آموزشی در زمینه نماز با معرفی منابعی جهت مطالعه افراد تاکید کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اعلام اینکه به‌دلیل محدودیت‌های پیش آمده در پی شیوع کرونا تاکید بر حضور همه همکاران در نماز جماعت که هر روزه در نمازخانه برگزار می‌شود نیست، افزود: در این مقطع ضرورت دارد از ظرفیت فضای مجازی مطرح کردن مباحث اقناعی، واجب بودن نماز، استفاده از داستان‌های کوتاه جهت ترغیب و تشویق به ادای فریضه نماز به‌ویژه نماز اول وقت استفاده کرد.

همچنین طی مراسمی که چهارشنبه، سوم دی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، لوح سپاس و قدردانی بنیاد مهدویت کشور با حضور کشکولی، سرپرست معاونت منابع انسانی استانداری لرستان و حجت‌الا سلام هبت‌اله هاشمی، مدیر عامل بنیاد مهدویت استان لرستان به اسفندیار حسنی‌مقدم ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اهداء شد.

لازم به ذکر است، اسفندیار حسنی‌مقدم، عضو شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت استان لرستان است و این لوح تقدیر نیز به پاس برگزاری اولین اجلاسیه منطقه پنج کشوری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان به وی تقدیم شد.

انتهای پیام
captcha