الگوی بانوان شاغل در سپاه حضرت زینب(س) است
کد خبر: 3942186
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

الگوی بانوان شاغل در سپاه حضرت زینب(س) است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: الگوی بانوان شاغل در سپاه، حضرت زینب(س) است بعد از ۴۲ سال که از وجود انقلاب اسلامی می‌گذرد مستکبران همه شیوه‌های دشمنی علیه این انقلاب الهی را به کار گرفته‌اند اما هربار شکست خورده‌اند.

الگوی خواهران شاغل در سپاه حضرت زینب(س) استبه گزارش ایکنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا در گلستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا 30 آذر در نشست فرهنگی که با بانوان شاغل در سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: الگوی خواهران شاغل در سپاه حضرت زینب(س) است بعد از ۴۲ سال که از وجود انقلاب اسلامی می‌گذرد مستکبران همه شیوه‌های دشمنی علیه این انقلاب الهی را به کار گرفته اند اما هر بار شکست خوردند.

وی اظهار کرد: خون پاک و مطهر شهدا، نفس قدسی امامین انقلاب اسلامی و دعای خیر حضرت بقیه‌الله(عج) ضامن بقای کشور است آنچه از بانوان شاغل در سپاه انتظار می‌رود این است که خللی در وظیفه همسری و مادری‌شان در محیط خانه ایجاد نشود.

رعایتی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر دنیا ما هم باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای خواهران بسیجی استفاده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا در پایان گفت: بر همه ما واجب است که وحدت شیعه و سنی و تمامی اقوام را در فعالیت خود حتی در فضای مجازی را در نظر بگیریم چراکه هر صحبت وحدت شکن دشمنان را شادمان می‌کند الگوی شما بانوان در انجام رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی حضرت زهرا(س) و دختر ایشان حضرت زینب (س) است.

انتهای پیام
captcha