توزیع 1200 بسته همدلی به همت کانون‌های فهمای خراسان شمالی
کد خبر: 3937424
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

توزیع 1200 بسته همدلی به همت کانون‌های فهمای خراسان شمالی

کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان شمالی با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) شهر قم، پنجمین رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را با توزیع یک‌هزار و 200 بسته حمایتی اجرا می‌کند.

توزیع 1200 بسته همدلی در پنجمین رزمایش مواسات کانون‌های فهمای خراسان شمالیهاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به توزیع بسته‌های همدلی در پنجمین رزمایش مواسات کانون‌های فهما استان، اظهار کرد: همزمان با ماه پر برکت ربیع‌الثانی و نیز هفته بسیج، کانون‌های مساجد استان در پنجمین رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) شهر قم، یک‌هزار و 200 بسته حمایتی میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها حاوی گوشت قربانی نذری است که در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع می‌شود.

شیرازیان ادامه داد: از میان بسته‌های همدلی توزیع شده سهم شهرستان‌ها به ترتیب شیروان 200 بسته، اسفراین 155، فاروج 121، جاجرم 128، گرمه 104، مانه و سملقان 98 بسته است.

وی با اشاره به سهم شهرستان بجنورد به تعداد 330 بسته گوشت قربانی نذری گفت: کانون‌های امام رضا (ع) شهر گرمه، امام محمد باقر (ع) شهر جاجرم، رأفت در شهر شوقان، قدر ولایت در مانه و سملقان و امام موسی كاظم(ع) در فاروج، در شناسایی خانواده‌های نیازمند و توزیع این بسته‌ها همکاری دارند.

شیرازیان همچنین به همکاری کانون امام حسن مجتبی(ع) اسفراین و نیز کانون‌های انتظار، امام سجاد(ع)، شهیدهمت، امام حسن مجتبی(ع)، شهدای گریوان، شهدای مهنان، سفیران هدایت، جوادالائمه(ع) شهید داوود گریوانی، محب‌الرضا(ع) و سردار محمد زاده در نقاط شهری و روستایی  بجنورد در اجرای این طرح اشاره کرد.

گفتنی است، از ابتدای سال تاکنون نزدیک به چهار هزار خانواده نیازمند در مناطق مختلف شهری و روستایی در چهار مرحله از این بسته‌های خیرخواهانه بهره‌مند شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha