آزادی 59 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در رفسنجان
کد خبر: 3937360
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

آزادی 59 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: با همت خیران، موکب خاتم‌الانبیاء(ص)، سپاه، بسیج شهرستان، فرمانداری و همه دست‌اندرکاران و دستگاه قضائی امروز شاهد آزادی 59 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد هستیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان، امروز چهارشنبه 5 آذرماه در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و با تبریک سالروز تأسیس بسیج، اظهار کرد: با همت خیران، موکب خاتم‌الانبیاء(ص)، سپاه و بسیج شهرستان، فرمانداری و مسئولان دستگاه قضائی، شاهد آزادی 59 نفر از زندانیان هستیم.

وی ادامه داد: بعضی از این زندانیان جرائم غیرعمد و چند نفر هم  جرائم غیرعمد نداشته و به واسطه بانی خاص و خیران به جمع خانواده برگشتند. در مجموع برای آزادی این 59 نفر، 996 میلیون و 700 هزار تومان بدهی بود که 770 میلیون پرداخت شده و 226 میلیون تومان، از سوی طلبکاران بخشیده شد. 

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ۳۵ نفر از این زندانیان در راستای اجرای دستور ریاست قوه قضائیه بوده که بقیه زندانشان بخشیده می‌شود و ۲۴ نفر بدهی داشتند که بدهیشان پرداخت شده است.

عسکری با تشکر از تلاش و همکاری مسئول اداره زندان رفسنجان و همت همه خیران که در این راستا نقش داشتند، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم این تلاش به ثمر نشست و این افراد به آغوش خانواده و اجتماع برمی‌گردند که امیدواریم دیگر به زندان برنگردند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: امروز در رفسنجان زندانی با جرائم غیرعمد نداریم و همه کسانی که مشمول قانون بودند، آزاد شدند.

در ادامه محمدپساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با قدردانی از همه افرادی که در امر آزادی زندانیان نقش داشتند، گفت: اگرچه همه مسئولان زحمت کشیدند و تلاش کردند اما به نظر من تشکر واقعی را باید از بابایی، مسئول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) داشته باشیم که بانی این کار خیر شدند.

وی تصریح کرد: زندانیانی که امروز آزاد شدند بدانند خداوند فرصت دوباره‌ به آنها داده است، بنابراین همه تلاش خود را برای جبران به کار بگیرند، اول در خدمت خانواده باشند و آسیبی که همسر و فرزندان در گذشته متحمل شده‌اند را جبران کنند.

انتهای پیام
captcha