توزیع 12 هزار بسته معیشتی طی 8 مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» اوقاف لرستان
کد خبر: 3936020
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

توزیع 12 هزار بسته معیشتی طی 8 مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» اوقاف لرستان

مدیرکل اوقاف لرستان از اجرای هشت مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» توسط اوقاف لرستان خبرداد و گفت: در این رزمایش‌ها 12 هزار بسته معیشتی بین افراد بی‎بضاعت توزیع شد.

توزیع 12 هزار بسته معیشتی طی 8 مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» اوقاف لرستانحجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه لرستان در بخش ایام کرونایی، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به اجرای هشت مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» کرد و طی این هشت مرحله، 12 هزار بسته معیشتی بین افراد بی‎بضاعت توزیع شد.

وی با اشاره به این‌که ارزش ریالی هر بسته معیشتی 300 هزار تومان بوده است، افزود: این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و افراد بی‎بضاعت و آسیب‎دیده از بیماری کروناویروس و با اولویت خُدام مساجد و امامزادگان استان توزیع شده است.

طباطبایی ادامه داد: همچنین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان طی ماه‌های محرم و صفر امسال اقدام به پخت 120 هزار پُرس غذای گرم در موکب الحسین(ع) کرد که این غذاها توسط هیئت‌های عزاداری به دست خانواده‌های بی‎بضاعت می‎رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان این‌که اگرچه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اوقاف لرستان به‌دلیل کرونا تعطیل شده است اما اوقاف استان در قالب رزمایش‌های مختلف «مواسات» و «کمک مؤمنانه» فعالیت‌های خوبی داشت، اضافه کرد: همچنین در این شرایط کرونایی، اوقاف و امور خیریه لرستان در راستای کمک به نیازمندان و افراد بی‎بضاعت اقدام به توزیع 1000 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند کرد که این بسته‌ها شامل مداد، خودکار، دفتر، مداد رنگی، کیف و ... بود که ارزش هر بسته 400 هزار تومان بود و علاوه‌بر این دویست دست لباس نیز بین دانش‎‎آموزان بی‎بضاعت استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha