۶۵۰۰ یتیم در استان کرمان حامی ندارند
کد خبر: 3931244
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

۶۵۰۰ یتیم در استان کرمان حامی ندارند

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: ۶۵۰۰ یتیم در این استان حامی ندارند. ۶۳۰۰ یتیم نیز داریم که درآمد ماهیانه آن‌ها کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در ماه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان امروز دوشنبه، 5 آبان‌ماه در نشست شورای اداری استان با اشاره به طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی»، گفت: فرزندان ایتام شرایط سختی را می‌گذرانند و وضعیت خانواده‌ها و فرزندان یتیم بسیار نامناسب است.

وی با قدردانی از همراهی مردم استان کرمان، افزود: در دو طرح «ایران همدل» و رزمایش «کمک مؤمنانه» مردم استان کرمان ۵۵ میلیارد تومان کمک کردند و استان کرمان در این زمینه و همچنین در جمع‌آوری زکات رتبه برتر را کسب کرد.

صادقی با اشاره به اینکه از همه درخواست دارم ایتام را فراموش نکنند، بیان کرد: طرح اکرام یکی از مردمی‌ترین و شفاف‌ترین طرح‌هاست و پول مستقیماً به حساب فرزندان یتیم واریز می‌شود و هیچ شائبه‌ای در این موضوع وجود ندارد. ۱۹ هزار و ۹۵۰ فرزند یتیم و محسنین در استان کرمان داریم که طرح محسنین ویژه فرزندان تحت پوشش کمیته امداد است که خانواده آن‌ها از هم گسسته است. ۶۵۰۰ یتیم در استان کرمان حامی ندارند و ۶۳۰۰ یتیم نیز داریم که درآمد ماهیانه آن‌ها کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است و انتظار داریم کارمندان و همه کسانی که توانایی دارند این فرزندان را فراموش نکنند.

یادآور می‌شود، در این نشست لوح تقدیر از سوی رئیس شورای عالی زکات به نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و همچنین مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به‌مناسبت کسب رتبه نخست کشور در جمع‌آوری زکات اهدا شد.

انتهای پیام
captcha