توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در پلدختر
کد خبر: 3930555
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در پلدختر

فرمانده سپاه پلدختر از اجرای ۶ مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در پلدختر خبرداد و گفت: طی این شش مرحله سه هزار و ۹۰ بسته معیشتی و هزار و پنج بسته لوازم‌التحریر توزیع شده است.

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در پلدخترمنصور کریمی‌فرد، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای شش مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در شهرستان پلدختر، گفت: به‌مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول با کمک خیرین و سپاه ناحیه پلدختر ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار شد.

وی با بیان این‌که کمک به اقشار ضعیف جامعه و آسیب‌دیده‌گان ناشی‎از کرونا در شهرستان پلدختر همچنان ادامه دارد و در اجرای این رزمایش‌ها از ظرفیت خیرین نیز استفاده شده است، افزود: در مرحله ششم رزمایش «کمک مرمنانه» پانصد بسته لوازم‌التحریر به ارزش یک میلیارد ریال توسط سپاه ناحیه پلدختر و از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به ‌این‌که اعتبار صرف شده برای اجرای این شش مرحله رزمایش »کمک مؤمنانه» در مجموع  ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: طی این شش مرحله سه هزار و ۹۰ بسته معیشتی، هزار و پنج بسته لوازم‌التحریر، کارت هدیه نقدی برای قشر کارگر به تعداد ۲۶۴ نفر، دو هزار و ۳۲۰ پرس غذای گرم، سه مورد جهیزیه، ۱۰ هزار ماسک و… توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha