توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ‌«کمک‌های مومنانه» سپاه خرم‌آباد
کد خبر: 3929729
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ‌«کمک‌های مومنانه» سپاه خرم‌آباد

فرمانده سپاه خرم‌آباد از اجرای مرحله سوم رزمایش «کمک‌های مومنانه» با توزیع هزار بسته معیشتی در خرم‌آباد خبرداد و گفت: برای اجرای این رزمایش سیصد میلیون تومان هزینه شده است.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ‌«کمک‌های مومنانه» سپاه خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، در ایام پایانی ماه صفر و ایام رحلت نبی مکرم اسلام و سالروز شهادت اما رضا و امام حسن‌مجتبی(ع) به‌همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرم‌آباد مرحله سوم رزمایش «‌کمک‌های مومنانه» در خرم‌آباد اجرا شد.

ماشاءالله بازگیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد در رابطه‌با این رزمایش به خبرنگاران، گفت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش‌از ۱۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در سطح خرم‌آباد توزیع‌ شده است.

وی با بیان این‌که در مرحله سوم ‌کمک‌های مومنانه هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در خرم‌آباد توزیع شده است، ارزش هر بسته غذایی تهیه‌ شده را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

بازگیر اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی غذایی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و مرغ است که هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد اظهارکرد: توزیع این بسته‌های معیشتی بر اساس شناسایی‌های به‌عمل‌آمده توسط پایگاه‌های مقاومت، بسیج محلات و تهیه بانک اطلاعاتی از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام شده است.

انتهای پیام
captcha