توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی از محل اجرای نیات موقوفات ارومیه
کد خبر: 3928194
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی از محل اجرای نیات موقوفات ارومیه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: در راستای اجرای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۳۰۰ بسته معیشتی از محل اجرای نیات موقوفات ارومیه در بین مردم توزیع شد.

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی از محل اجرای نیات موقوفات ارومیهعلی بابایی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به آغاز فاز سوم دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در دهه سوم ماه صفر اظهار کرد: از محل نیات موقوفات رجب‌علی خان، طسمالوريا و یوردشاهی ارومیه در روز اربعین ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد و تا آخر صفر توزیع این بسته‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه موقوفه فتح‌الله خان سرتیپ نیز یکی از موقوفات مهم ارومیه بوده که درآمدهای آن برای کمک به عزاداری حسینی و توزیغ غذا در بین عزاداران وقف شده است، افزود: از محل اجرای نیات این وقف نیز چهار هزار و ۵۰۰ غذای نذری در اربعین توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه ادامه داد: از مجل اجرای نیات این موقوفه در دهه اول محرم نیز روزانه دو هزار پرس غذای گرم در بین مردم توزیع می‌شد.

وی با اشاره به کرونا فرصتی فراهم کرد تا مردم با اهمیت وقف بیش از پیش آشنا شوند، تصریح کرد: در طول شیوع کرونا از محل نیات موقوفات علاوه بر توزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز تهیه و توزیع شده است.

بابایی با اشاره به اینکه با توجه به ممنوعیت برگزاری برنامه‌های حضوری در ایام خاصی مانند مناسبت‌های مذهبی، هزینه برگزاری این برنامه‌ها نیز در بین نیازمندان در قالب خرید لوازم بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha