تکریم مناسب خانواده ایثارگران نیاز به فرهنگسازی دارد
کد خبر: 3924636
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

تکریم مناسب خانواده ایثارگران نیاز به فرهنگسازی دارد

امام جمعه کرمان با بیان اینکه تکریم خانواده ایثارگران و شهدا نیاز به فرهنگسازی دارد، گفت: دین ما به خانواده‌های شهدا اداشدنی نیست؛ اما باید تلاش کرد تا به هر میزان که توان داریم به آن‌ها خدمت کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز سه‌شنبه، اول مهرماه در دیدار سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: روحیه ایثارگری در مدیریت سازمان بنیاد شهید باعث شده تا روحیه خدمت‌رسانی به خانواده شهدا در کشور تقویت شود.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهیدان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: اشتغال فرزندان آن‌ها کمترین کاری است که می‌‌توان برای آن‌ها انجام داد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه درمان جانبازان باید هر روز بهتر از گذشته مدنظر قرار بگیرد، بیان کرد: تکریم خانواده ایثارگران و شهدا بسیار اهمیت دارد و باید به این مسئله توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده ایثارگران و شهدا نیاز به فرهنگسازی دارد، تأکید کرد: دین ما به خانواده‌های شهدا ادا شدنی نیست؛ اما باید تلاش کرد تا به هر میزان که توان داریم به آن‌ها خدمت کنیم.

انتهای پیام
captcha