پیوند برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی
کد خبر: 3924591
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

پیوند برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی

اسکندر یارنسب، مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغاتی بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و فرارسیدن اربعین حسینی، مسابقه اربعین تا اربعین را برگزار می‌کند.

اسکندر یارنسب، مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغاتی بنياد شهيد و امور ايثارگران در گفت‌و گو با خبرنگار ایکنا، گفت: با توجه به تقارن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی، بنیاد ویژه برنامه‌های متنوعی را در سراسر کشور طراحی و در حال اجرا دارد.

وی با تأکید بر اینکه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز و تا پایان سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: بنياد شهيد و امور ايثارگران، ویژه برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع‌ مقدس را در سه بخش تقسیم کرده است؛ بخش نخست از سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پیش از شروع هفته دفاع مقدس ادامه داشت. بخش دوم به عنوان قله برنامه‌های بنیاد در این هفته محسوب می‌شود که از روز گذشته 31 شهریورماه شروع شده است.

یارنسب با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در اجرای برنامه‌های چهلمین سال هفته دفاع مقدس، مناسبت‌ها نیز، مورد توجه بنياد شهيد و امور ايثارگران قرار گرفته است، بنابراین با برنامه‌ریزی مسابقه‌ فرهنگی، پیوندی میان اربعین حسینی و اربعین دفاع مقدس ایجاد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغاتی بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: مسابقه فرهنگی «اربعین تا اربعین» یکی از برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس است. این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان، به صورت سراسری در فضای مجازی برگزار می‌شود. 40 پرسش متشکل از 20 سؤال با محتوای اربعین حسینی و 20 سؤال با موضوع دفاع مقدس در سایت حیات به آدرس hayat.ir بارگذاری شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از ثبت‌نام و پاسخ به سؤالات، در این مسابقه شرکت کنند.

یادآور می‌شود اداره كل امور فرهنگی و تبليغات پس از بررسی و داوری نتایج را در تاریخ 27 مهرماه، همزمان با اول ربیع‌الاول اعلام و به 40 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha