آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان
کد خبر: 3924127
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان

مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری ۱۶ نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاد شده و چهار نفر نیز در هفته جاری آزاد می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سید‌حجت‌الله موسوی مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان امروز یکشنبه، 30 شهریورماه در جلسه ستاد دیه شهرستان رفسنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: از ابتدای سال جاری 16 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاد شده و چهار نفر نیز در هفته جاری آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس ستاد دیه استان کرمان تاکنون 276 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان رفسنجان آزاده شده است افزود: مبلغ 8 میلیارد و 100 میلیون تومان ستاد دیه استان کرمان در این زمینه کمک کرده است.

مدیر‌عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه از بدو تاسیس ستاد دیه استان 17 جشن گلریزان در شهرستان رفسنجان برگزار شده است بیان کرد: در این جشن‌ها 723 میلیون تومان خیرین تعهد کردند که تاکنون 331 میلیون تومان وصول شده است.

وی از وجود 200 نفر زندانی جرائم غیر‌عمد در زندان‌های استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: 40 نفر از این تعداد متعلق به شهرستان رفسنجان و واجد شرایط ستاد دیه برای آزادی هستند.

موسوی با بیان اینکه این افراد ناخواسته وارد این شرایط شده‌اند و امیدواریم با کمک خیرین شرایط آزادی آنها فراهم شود تأکید کرد: پیشنهاد مدیریت موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان برای صرف هزینه هرساله مواکب اربعینی برای آزادی زندانیان می‌تواند الگویی برای کشور باشد.

انتهای پیام
captcha