توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3919332
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶ هزار بسته معیشتی به همت بانوان بسیجی سطح استان در دهه اول محرم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، صفیه محمودزاده، مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، پنجم شهریور در حاشیه مراسم آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ارومیه اظهار کرد: این مرحله از رزمایش در سه بازه زمانی اجرا می‌شود که نوبت اول آن در بازه زمانی عید قربان تا غدیر با توزیع ۱۵ هزار و ۴۲۲ بسته معیشتی به پایان رسید.

وی افزود: از امروز نیز به همت بانوان بسیجی سطح استان دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در بازه زمانی دهه اول محرم آغاز می‌شود که در طی آن ۱۶ هزار بسته معیشتی تا عاشورای حسینی در بین مردم توزیع می‌شود.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این بسته‌های بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: این بسته‌ها عمدتا شامل برنج، روغن و گوشت مرغ هستند که در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در ماه صفر و مصادف با اربعین حسینی به کار خود خاتمه می‌دهد، عنوان کرد: بانوان بسیجی در توزیع  و بسته‌بندی این بسته‌های معیشتی همواره نقش فعال داشتند.

محمودزاده با اشاره به اقدامات بانوان بسیجی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه خاطرنشان کرد: در این مرحله به همات بانوان ۳۰ کارگاه تولید ماسک با فعالیت ۴۰۰ خیاط در سطح استان راه‌اندازی شد که اقدام به تولید ماسک و گان می‌کردند.

وی با اشاره به دوخت حدودا ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک توسط بانوان تصریح کرد: در حال حاضر نیز تولید ماسک در کارگاه‌های را‌ه‌اندازی شده ادامه داشته و بانوان بسیجی تا مهار کرونا همواره در کنار مردم و مشغول خدمات‌رسانی به آنها خواهند بود.

 

 

انتهای پیام
captcha