آغاز رقابت قرآنی ۴۴۲ حافظ کردستانی
کد خبر: 3918375
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

آغاز رقابت قرآنی ۴۴۲ حافظ کردستانی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز رقابت‌های قرآنی طرح ملی حفظ قرآن با حضور 442 حافظ کردستانی در استان خبر داد.

حجت صبوری، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم با حضور 442 نفر از حافظان قرآن کریم از امروز، دوم شهریورماه در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم پس از چند ماه وقفه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان کردستان در حال برگزاری است.

صبوری بیان کرد: در این آزمون 405 نفر از حافظان جزء 30 کمتر از 10سال که سال گذشته در آزمون کتبی امتیاز حد نصاب را کسب کرده‌اند به همراه 37 نفر از حافظان پنج جزء به بالا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم از تاریخ یکم الی پنجم شهریورماه در استان کردستان برگزار می‌شود، اعلام کرد: آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حفاظ قرآن در هفت شهرستان استان کردستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کردستان یادآور شد: حافظان قرآنی که در این دوره از رقابت‌های قرآنی حد نصاب امتیاز لازم را کسب کنند، مدرک معتبر حفظ قرآن کریم اعطا شده و به نفرات برتر نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha