برگزاری مدرسه تابستانه «جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3918069
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

برگزاری مدرسه تابستانه «جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی»

مدرسه تابستانه «جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی» از سوی پژوهشکده زن و خانواده حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

برگزاری مدرسه تابستانه «جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی»به گزارش ایکنا، پژوهشکده زن و خانواده حوزه علمیه خواهران مدرسه تابستانه «جریان‌شناسی زن و خانواده پس از انقلاب اسلامی» را با حضور حجت‌الاسلام  والمسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده، برگزار خواهد کرد.
 
جریان‌شناسی فعالان زن، تحولات حجاب، روشنفکری دینی و مسئله زنان، تحصیلات عالیه زنان، رشته مطالعات زنان، کنوانسیون محو کلیه اشکال تبعیض علیه زنان، اشتغال زنان از جمله موضوعاتی است که در این مدرسه به بحث گذاشته می‌شود.
 
تحولات قوانین خانواده، تحولات جمعیتی، تحولات خانواده، تحولات جنسی، تحلیل کلی تحولات و حدس‌هایی درباره آینده از دیگر موضوعات این مدرسه تابستانی به شمار می‌رود.
 
این مباحث برای اساتید رشته‌های مطالعات زنان، حقوق، روان‌شناسی و تاریخ انقلاب اسلامی؛ طلاب و دانشجویان رشته مطالعات (اسلامی) زنان و رشته‌های مرتبط؛ مبلغان سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات؛ پژوهشگران و فعالان مطالعات زن و خانواده و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی ارائه می‌شود.
 
زمان ثبت‌نام برای حضور در این دوره برای علاقه‌مندان از 28 مرداد الی 14 شهریور اعلام شده و مدت زمان دوره 26 ساعت(جلسه) خواهد بود.
 
زمان برگزاری دوره از تاریخ 15 شهریور لغایت پایان مهرماه 1399 اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق http://register.wrc.ir/view.php?id=34490 ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام
captcha