برگزاری نشست ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی
کد خبر: 3917264
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

برگزاری نشست ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی

نشست ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی با حضور امام جمعه کرمان دیروز، ۲۷ مردادماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان عصر دیروز دوشنبه، 27 مردادماه در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: با یک مطالبه عمومی بعد از شهادت سردار سلیمانی علاوه بر تکلیف شرعی و دینی روبه‌رو هستیم که مکتب شهید سلیمانی در کشور و استان کرمان معرفی شود.

وی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شهید سلیمانی نیز تکلیف و حجت را بر همه تمام کرد، افزود: بخش قابل توجهی از مکتب شهید سلیمانی در شهر و استان کرمان وجود دارد که باید مسئولان استان کرمان وارد عمل شوند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در وصیت‌نامه‌اش مطالبی را بیان کرده است، گفت: اما خاطرات زیادی در سینه‌ها از سردار سلیمانی نهفته است که باید جمع‌آوری شود. شهید سلیمانی از خدا در ارتباط با شهادتش درخواست می‌کرد، دوست نداشت ترور شود و حتی به دست یک به ظاهر مسلمان به شهادت برسد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی دوست داشت در سرزمینی که پر حادثه است یعنی در عراق به شهادت برسد، اظهار کرد: او دوست داشت اربا اربا شود و با دوستان و در جلسات خصوصی این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی امروز همان گونه که می‌خواست به شهادت و به آرزویش رسید، تأکید کرد: مقام معظم رهبری به‌خوبی مکتب سلیمانی را عنوان کردند و امروز بر همه تکلیف است.

انتهای پیام
captcha