شرکت ۳۵۰ قرآن‌آموز در حفظ مجازی مؤسسه یوسف نبی(ع)
کد خبر: 3909402
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹

شرکت ۳۵۰ قرآن‌آموز در حفظ مجازی مؤسسه یوسف نبی(ع)

مدیرعامل مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی‌(ع) خرم‎آباد گفت: ۳۵۰ نفر در طرح حفظ مجازی قرآن که با مشارکت اوقاف لرستان و مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی‌(ع) خرم‎آباد در حال برگزاری است، شرکت کردند.

شرکت ۳۵۰ قرآن‌آموز در حفظ مجازی مؤسسه یوسف نبی(ع)عزت‌الله گوشه‌ای، مدیرعامل مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های تابستانه مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد، گفت: در حال حاضر کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های تجوید و صوت و لحن در این مؤسسه قرآنی آغاز شده که البته با توجه به شرایط کرونایی استان این کلاس‌ها به‌صورت خصوصی و تک نفره برگزار می‏‌شوند.

وی از آغاز کرسی هفتگی تلاوت قرآن در این مؤسسه قرآنی خبر داد و افزود: این کرسی تلاوت قرآن کریم نیز روزهای پنج‎شنبه، از ساعت 18 تا 20 با حضور قاریان ممتاز لرستان در مهدیه مرتضوی خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد همچنین از برگزاری دوره حفظ مجازی قرآن توسط این مؤسسه قرآنی خبر داد و اضافه کرد: برنامه آموزش حفظ مجازی قرآن کریم نیز هر روز از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و تا شب ادامه دارد که در این برنامه آموزشی نیلوفر سپهوند، از حافظان قرآن کریم لرستان و چهار نفر از کارشناسان قرآنی به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ می‎دهند.

گوشه‌ای گفت: در حال حاضر 350 نفر در طرح حفظ مجازی قرآن کریم که با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان و مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد برگزار شده است، شرکت دارند و آموزش‎های مربوط به حفظ قرآن را به‌صورت مجازی و تلفنی دریافت می‎کنند.

انتهای پیام
captcha