هفته قوه قضائیه تذكری برای حركت در مسیر عدالت است
کد خبر: 3907191
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

هفته قوه قضائیه تذكری برای حركت در مسیر عدالت است

رئیس كل دادگستری فارس هفته قوه قضائیه را یادآور نام و یاد شهید بهشتی و یاران شهیدش و تذكری برای حركت در مسیر عدالت دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام‌ سید کاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری استان فارس امروز، 7 تیرماه در دیدار با مدیركل میراث فرهنگی استان كه به‌منظور بزرگداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران شهیدش، هفته قوه قضائیه را یادآور نام و یاد آن شهیدان مظلوم و تذکری برای حرکت در مسیر عدالت دانست.

وی با تأكید بر اینكه باید به میراث‌ فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری فارس توجه ویژه داشت، ضمن بیان اهمیت و جایگاه  استان،  میراث‌فرهنگی، مفاخر دینی، فرهنگی و علمی، بر حفظ، احیا و مرمت آثار و معرفی مفاخر و نام‌آوران این دیار تأکید کرد.

موسوی با اشاره بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر بین دو نهاد، پیشنهاد تشکیل شعبه حل اختلاف در موضوعات و دعاوی میراث‌فرهنگی، حریم و عرصه‌های تاریخی، پایگاه‌های جهانی میراث‌فرهنگی، مباحث گردشگری و صنایع‌دستی را مطرح و بر ضرورت رسیدگی دقیق به پرونده‌ها تأکید کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حفظ، مرمت، احیا، ثبت و معرفی این آثار که میراث ارزشمند پیشینیان و موجب هویت و افتخار آیندگان است، وظیفه مسئولان و مشارکت مردم است.

مصیب امیری، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس نیز در این دیدار ضمن بیان فعالیت‌های اداره‌کل استان، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دادگستری فارس اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha