مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و یارانش برگزار می‌شود
کد خبر: 3906988
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و یارانش برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و شهدای فصل تابستان شهرستان اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه شنبه هفتم تیرماه در سالن ولایت برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و یارانش برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین، ولی نظرپور، پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و شهدای فصل تابستان شهرستان اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه شنبه هفتم تیرماه در سالن ولایت با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین فیاضی نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) سخنران ویژه این مراسم معنوی خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: از مهمترین موضوع‌های مطرح شده در این مراسم جنایت‌های حقوق بشر آمریکایی و رفتار غیرانسانی دولت آمریکا در قبال ملت آمریکا و جنایت‌های در طول تاریخ است.

وی افزود: تاکنون حقوق بشر آمریکایی علیه ملت ایران نیز بسیاری از مردم ایران را به کشتن داده است و تعدد این جنایت‌ها به گونه‌ای است که دیگر نمی‌توان آن‌ها را شمرد از ابتدای پیروزی انقلاب با سرنگون هواپیمایی ایران در خلیج فارس تا حمله به رزمندگان در جبهه‌های مختلف و بمباران شیمیایی مردم سردشت و حلبچه تا کمک به منافقین برای جنایت در کشور از جمله بزرگترین جنایت‌ها است.

نظرپور خاطر نشان کرد: شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آخرین نمونه حقوق بشر آمریکایی در قبال ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: حقوق بشر آمریکایی سراسر ظلم در حق بشریت و مروج جنایت است.

انتهای پیام
captcha