توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی توسط ارتش در مناطق محروم تبریز
کد خبر: 3900350
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی توسط ارتش در مناطق محروم تبریز

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: همزمان با ماه رمضان ۱۰ هزار بسته غذایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر تبریز توزیع شد.

توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی توسط ارتش در مناطق محروم تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ محمد منوچهری، جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار بسته غذایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر تبریز توزیع شد.

وی افزود: توزیع بسته‌های ضدعفونی کننده و مواد غذایی پس از شناسایی خانواده‌ها در مناطق کم‌برخوردار شهرستان تبریز انجام گرفته و این کمک‌ها به‌صورت مستمر برای خانواده‌های شناسایی شده ادامه می‌یابد.

سرهنگ منوچهری افزود: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه و لبیک به منویات فرمانده کل قوا برای اجرای طرح مواسات که از اواخر سال ۱۳۹۸ آغاز شد، همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌شرقی نیز این رزمایش توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اجرایی شده است.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان با اشاره به غربالگری مردم همزمان با توزیع بسته‌های کمکی، گفت: برای تسریع در امر شناسایی افراد آلوده به ویروس‌کرونا در روستا‌های شهرستان تبریز، چادر‌هایی برای غربالگری و آموزش‌های‌ لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط کادر بهداری ارتش انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha