توزیع ۲۸۰ بسته معیشتی توسط مهد قرآن کجوار
کد خبر: 3900241
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

توزیع ۲۸۰ بسته معیشتی توسط مهد قرآن کجوار

مسئول مهد قرآن فاطمةالزهرا کجوار تبریز گفت: همزمان با ماه رمضان ۲۸۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی توسط مهد قرآن کجواراسماعیل مردمی، مسئول مهدقرآن فاطمه الزهرا کجوار تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 280 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: از این تعداد 220 بسته معیشتی همزمان با شب‌های قدر و 60 بسته نیز نیمه شعبان و همزمان با سخنان رهبر معظم انقلاب، تهیه و توزیع شد.

مردمی ارزش تقریبی هر بسته را 150 هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر بسته شامل برنج، مرغ، روغن، شکر، قند، خرما، پنیر، کتلت نیمه آماده و ماسک بود.

وی با اشاره به اعتماد ویژه خیران به مؤسسات قرآنی و مذهبی، گفت: باید از این اعتماد به بهترین شکل استفاده کرد که خوشبختانه در جریان اخیر نیز اعتماد خوبی بین این مهد قرآن و خیران شکل گرفته است.

مسئول مهد قرآن فاطمة‌الزهرا کجوار با اشاره به فعالیت 20 ساله این مهد قرآن، گفت: از زمان نامگذاری این مهد قرآن با نام حضرت فاطمه(س)، شاهد برکت و صمیمیت ویژه در این فضا بوده‌ایم و برنامه‌های خوب و بابرکتی در این مکان شکل گرفته و اجرایی شده است.

وی از تربیت 30 حافظ و دو هزار قرآن‌آموز در این مهد قرآن خبر داد و گفت: می‌توان گفت این مهد قرآن در هر خانه منطقه کجوار یک نماینده دارد و توانسته نقش والایی در فرهنگ این منطقه از شهر داشته باشد.

انتهای پیام
captcha