توزیع ۲۲۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان در تبریز
کد خبر: 3899959
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

توزیع ۲۲۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان در تبریز

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک و دو تبریز گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته غذای گرم از سوی تولیت امامزاده سیدحمزه(ع) در شب‌های قدر بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۲۲۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و دو تبریز روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ بسته غذای گرم از سوی تولیت امامزاده سیدحمزه‌(ع) در شب‌های قدر میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در شب‌های قدر در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در محل تولیت آستان مقدس امامزاده سید‌حمزه(ع) تبریز آشپزخانه طبخ غذای گرم برپا شده و همراه با سایر نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی اقدام به تهیه غذا برای نیازمندان شده است.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: این میزان بسته غذای گرم در سومین شب قدر از سوی کمیته امداد و بهزیستی تهیه و در محلات مختلف تبریز و میان جامعه هدف توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک و دو تبریز گفت: اوقاف استان نیز در روزهای کرونایی، با هدف حمایت و دستگیری از اقشار نیازمند ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha