اجرای طرح «بهارانه کتاب» در البرز
کد خبر: 3899560
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

اجرای طرح «بهارانه کتاب» در البرز

مدیرکل ارشاد البرز از اجرای طرح «بهارانه کتاب» در استان خبرداد و گفت: علاقه‌مندان و خریداران کتاب تا پایان ۳۰ اردیبهشت‌ فرصت دارند تا از مزایای این طرح بهر‌ه‌مند شوند.

اجرای طرح «بهارانه کتاب» در البرز

ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح «بهارانه کتاب» سال جاری از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» در البرز همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.
وی افزود: طی اجرای این طرح به خریداران کتاب با ارائه شماره کارت ملی حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ هزارریال یارانه خرید کتاب تعلق خواهد گرفت و هر شماره ملی حداکثر تا مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مجاز به خرید کتاب است که این خرید تا سقف ۲۰ درصد مشمول تخفیف طرح بهارانه قرار می‌گیرد.
این مسئول عنوان کرد: ارائه این تخفیف شامل کتاب‌های چاپی، عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان است و کتاب‌های آموزشی مشمول این تخفیف قرار نمی‌گیرند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیرحضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل بهارانه امکان‌پذیر است و مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحدهای صنفی است.
مقدم در پایان یادآور شد: طرح‌های فصلی کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی و با ارائه تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور انجام می‌گیرد که در آن وجه تخفیف مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha