توزیع 450 پک بهداشتی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت
کد خبر: 3899537
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

توزیع 450 پک بهداشتی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر از تهیه و توزیع 450 پک بهداشتی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان خبر داد.

توزیع 450 پک بهداشتی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعتمسلم بیات معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه در بحث کرونا بسیاری از خانواده‌ها آسیب دیدند، اظهار کرد: در این زمینه مردم نوع‌دوست و خیران با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب همواره به کمک این خانواده‌ها شتافتند.
وی بابیان اینکه در این راستا آموزش‌وپرورش نیز اقداماتی را داشته است، گفت: از محل اعتبارات معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان مبلغ 19میلیون تومان به تهیه پک‌های بهداشتی باهدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص داده شد.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر افزود: بسته‌های بهداشتی تهیه‌شده بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت با خانواده‌هایی که در اوضاع کنونی کشور آسیب‌دیده و متضرر شده‌اند توزیع خواهد شد.
وی اظهار کرد: هر پک شامل دستکش، ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده، مسواک و خمیردندان و حوله است.
بیات خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در طول سال همچنان ادامه خواهد داشت و به دنبال آن هستیم تا با جلب مشارکت خیران اقلام و کالاهای اساسی را فراهم آوریم و در قالب بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزانی که معیشت آن‌ها به دلیل کرونا درخطر افتاده است، توزیع کنیم.

توزیع 450 پک بهداشتی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت

انتهای پیام
captcha