اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در پایگاه هوایی تبریز
کد خبر: 3899141
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در پایگاه هوایی تبریز

پنجمین مرحله از رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با شب‌های قدر با طبخ چهار هزار وعده غذای گرم در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در پایگاه هوایی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در ادامه اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به‌منظور حمایت از مستمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در مرحله پنچم این رزمایش شب گذشته، 26 اردیبهشت‌ماه چهار هزار وعده غذای گرم در تالار پذیرایی فجر پایگاه شهید فکوری طبخ و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بین مددجویان توزیع شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در حاشیه آماده‌سازی بسته‌های غذایی با تأکید بر تداوم اجرای رزمایش کمک مؤمنانه اظهار کرد: مسئولیت ارتش در مردم یاری و دستگیری از نیازمندان به اندازه مقابله با دشمنان در شرایط کنونی دارای اهمیت بود و همه رده‌های فرماندهی بر اجرای دقیق آن تأکید دارند.

وی همچنین با اظهار تأسف از حادثه ناوچه کنارک و شهادت جمعی از دلیرمردان نیروی دریایی ارتش در این حادثه گفت: فرزندان دلیر ملت ایران در نیروهای مسلح بنا به مأموریتی که برای حفظ امنیت کشور بدون وابستگی و با تکیه بر توانمندی‌های خود دارند؛ همواره در معرض حوادث مشابه هستند و امیدوارم مردم شریف ایران در این شب‌های عزیز با دعای خیر خود از سربازان جان برکفشان همچون گذشته، پشتیبانی کنند.

امیر سرتیپ خلبان رسولی بیان کرد: در مراحل قبلی این رزمایش 6 هزار وعده غذای گرم و 300 بسته جیره غذایی خشک بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha