روحیه همدلی مرم ایران بی‌نظیر است
کد خبر: 3899079
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

روحیه همدلی مرم ایران بی‌نظیر است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» دانشگاه تبریز گفت: روحیه همدلی و نوع‌­دوستی مردم مؤمن و انقلابی ایران در جهان بی‌نظیر است و درهیچ جای جهان چنین همدلی وجود ندارد.

اکثر دولت‌های جهان از بابت حل بحران کرونا عاجز هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز پنج‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، در مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» دانشگاه تبریز، ضمن تقدیر و تشکر از دانشگاهیان، گفت: روحیه همدلی و نوع‌­دوستی مردم مؤمن و انقلابی ایران در جهان بی‌نظیر است و در هیچ جای جهان چنین همدلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر دولت‌های جهان از بابت حل بحران کرونا و عوارض آن عاجز هستند در کشور ما با عنایت به فرمایشات مقام مظم رهبری مردم شریف ایران در بحران کرونا حامی همدیگر و دولتشان شدند و ما از نظر قدردانی از این همه بزرگواری ملت عاجز هستیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، ضمن تأکید بر لزوم حفظ کرامت انسانی و شخصیت افراد بر اولویت توجه به نیازمندان احتمالی موجود در هر سازمان تأکید کرد و افزود: حرکت دانشگاهیان در امر کمک به نیازمندان ارزشمند و شایسته تقدیر است و در این میان اگر دانشجو یا کارمندی با توجه به شرایط اگر نیاز به کمک داشته باشد باید در اولویت قرار بگیرد.

امام جمعه تبریز، ضمن تکریم نام و آوازه پرافتخار دانشگاه تبریز در تاریخ معاصر ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی و افتخارآمیز جامعه پزشکی و کادر درمان در امر مقابله با کرونا تشکر و قدردانی کرد و افزود: کادر درمان با جان و دل کوشیدند و ضروری است مسئولان امر نیز در توجه به مردم نهایت دقت را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha