تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌فروشی‌های آذربایجان‌غربی در ماه رمضان
کد خبر: 3898860
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌فروشی‌های آذربایجان‌غربی در ماه رمضان

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ کتاب‌فروشی در سطح استان در قالب طرح « بهارانه کتاب ۹۹» اقدام به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی می‌کنند.

تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌فروشی‌های آذربایجان‌غربی در ماه رمضانرسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به جزئیات سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌ها با عنوان « بهارانه کتاب ۹۹» اظهار کرد: در این طرح که همزمان با ولادت امام حسن(ع) آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد کتاب‌فروشی‌های عضو طرح اقدام به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور ۶۶۲ کتاب‌فروشی برای مشارکت در این طرح اعلام آمدگی کردند، افزود: در سطح استان ۱۴ کتابخانه در طرح « بهارانه کتاب ۹۹» شرکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اسامی و مشخصات کتاب‌فروشی‌های عضو طرح بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» اجرا می‌شود، تصریح کرد: هدف از اجرای طرح، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان شیوع کرونا با تشویق مردم به خرید غیرحضوری کتاب است.

بابازاده با بیان اینکه کتاب‌های ارائه شده در این طرح در موضوعات عمومی، کودک و نوجوانان و کتاب‌های دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: سقف مجاز در نظر گرفته در طرح « بهارانه کتاب ۹۹» برابر با یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

انتهای پیام
captcha