شناسایی ۳۰ هزار خانواده آسیب‌دیده از کرونا در زنجان
کد خبر: 3897843
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

شناسایی ۳۰ هزار خانواده آسیب‌دیده از کرونا در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه خبر داد و گفت: ۳۰ هزار خانواده آسیب‌دیده که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، شناسایی شدند.

شناسایی ۳۰ هزار خانواده آسیب‌دیده از کرونابه گزارش ایکنا از زنجان، جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، از آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه خبر داد و گفت: مردم پس از توصیه مقام معظم رهبری برای مواسات، به این فرمایش لبیک گفتند و جلوه‌های بسیار زیبایی را در راستای کمک به نیازمندان به تصویر کشید.

وی با اشاره به شناسایی نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر پس از شیوع کرونا بیان کرد: ‌بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق ‌تر شده و 30 هزار خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند ، شناسایی شدند.

وی از توزیع 58 هزار بسته معیشتی از آغاز ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی بین 350 تا 400 هزار تومان بوده و با کمک خیرین و کمک‌‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

کرمی ادامه داد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در آستانه ماه مبارک و نیز نیمه ماه رمضان اجرا شد و آخرین مرحله در شب عید فطر است.

انتهای پیام
captcha