اعلام فعالیت‌های آستان امامزاده بی‌بی سکینه(س) ملارد در ماه رمضان
کد خبر: 3897771
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

اعلام فعالیت‌های آستان امامزاده بی‌بی سکینه(س) ملارد در ماه رمضان

مسابقات قرآن با محوریت حفظ سوره مبارکه حجرات و لقمان در فضای مجازی از سوی مرکز افق آستان امامزاده بی بی سکینه(س) در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا؛ آستان امامزاده بی‌بی سکینه(س) شهرستان ملارد در ماه مبارک رمضان مجموعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی را با در نظر گرفتن قرنطینه خانگی و شرایط کرونا در فضای مجازی اجرا کرد.

برگزاری مراسم جزء‌خوانی، توزیع بسته‌های ارزاق میان نیازمندان، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و برپایی مراسم مناسبتی به صورت مجازی از جمله برنامه‌های این آستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله مهدوی‌یکتا، مدیر آستان گفت: در ادامه فعالیت‌های مجازی، این آستان، اقدام به برگزاری مسابقات قرآن کرده است. مسابقه حفظ، تفسیر و ترجمه سوره مبارکه لقمان و همچنین مسابقه حفظ سوره حجرات ویژه بانوان از جمله مسابقاتی است که در فضای مجازی اجرا می‌شود. شرکت‌کنندگان پس از حفظ آیات، به سوالات مطرح شده درباره سوره مبارکه پاسخ داده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

توجه به ترجمه و تفسیر آیات از مهمترین اهداف این مسابقه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه نام سوره را به شماره 50004150400500 ارسال کنند.

از دیگر مسابقاتی که از سوی  استان در حال برگزاری است، مسابقه خاطره‌نویسی ویژه جوانان و نوجوانان است که با محوریت «روزهای کرونایی» ارائه می‌شود. علاقه‌مندان برای خاطره‌نویسی در ایام کرونا می‌توانند خاطرات خود را به شماره 09366983751 از طریق واتس‌آپ و یا ایتا ارسال کنند.

مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آستان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملارد در حال اجرا است.

همچنین محفل انس با قرآن کریم امشب همزمان با 16 ماه مبارک رمضان در آستان امامزاده بی بی سکینه(س) برپا می‌شود. در این محفل نورانی حبیب صداقت قاری ممتاز به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.

این برنامه در کانال آستان به نشانی bibi_farhanqi14 در پیام‌رسان ایتا بارگذاری خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha