120 بسته غذایی در مریانج توزیع شد
کد خبر: 3897751
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
به همت موسسه آبشار مهربانی؛

120 بسته غذایی در مریانج توزیع شد

دبیر موسسه آبشار مهربانی مریانج از توزیع 120 بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در مریانج از سوی این موسسه خبر داد.

120 بسته غذایی در مریانج توزیع شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان همدان، مجتبی دی آبادی، دبیر مؤسسه آبشار مهربانی مریانج با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌ دیدگان از ویروس کرونا، گفت: امروز اقتصاد و معیشت خیلی از خانواده‌ها براثر تأثیرات ویروس کرونا دچار مشکل شده است و می‌طلبد که همه مردن در هر جایگاهی که هستند به یاری این خانواده‌ها بشتابند.
وی ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب فرمان برگزاری این رزمایش کمک مؤمنانه را صادر کردند و امروز خوشحالیم که در جای‌جای کشورمان به ندای رهبر لبیک گفته و همه خود را موظف کرده‌اند که بسته‌های معیشتی و حمایتی را به خانواده‌های نیازمندان برسانند.
دبیر مؤسسه آبشار مهربانی مریانج گفت: از همین رو ما در این مؤسسه که فعالیت خیرخواهانه دارد، در راستای سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مبنی بر طرح «همت جوانانه و کمک مؤمنانه» 120 بسته حمایتی رابین خانواده‌های تحت پوشش خود توزیع کرده است.
وی اضافه کرد: توزیع این بسته‌ها دومرحله‌ای خواهد بود که در مرحله نخست 60 بسته غذایی شامل، برنج، گوشت و مرغ گرم، ماکارانی، روغن، رپ گوجه‌فرنگی، نان و... اهداشده است.
دی آبادی بیان کرد: در مرحله دوم این طرح نیز 60 خانوار دیگر نیز مشمول دریافت بسته حمایتی خواهند شد که به امید خداوند و همکاری خیرین گرامی درصدد هستیم تا قبل از فرارسیدن لیالی قدر، این مهم صورت پذیرد.
وی افزود: این مؤسسه در طول چهارساله فعالیت‌های خودش در راستای محرومت زدایی گام‌ برداشته است و کمک خیرین توانسته با توجه به اولویت‌بندی، مشکلات معیشتی خانوار تحت پوش خود ازجمله مایحتاج روزانه، جهیزیه و ازدواج، سیسمونی نوزاد و... راکمی برطرف سازد.
دبیر مؤسسه آبشار مهربانی مریانج خاطرنشان کرد: درراه کمک به نیازمندان کمک خیرین و همراهی و یاری مسئولان را انتظار داریم تا برنامه‌های از قبل تدوین‌شده خود را منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام
captcha