توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر
کد خبر: 3897740
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
همزمان با دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه؛

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ملایر با توزیع ۳۵۰۰ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایربه گزارش ایکنا از همدان دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ملایر انجام شد.
قدرت‌اله ولدی، فرماندار ملایر در آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی همه نهادها، مسئولان و مردم در اجرای این طرح اظهار کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری تصمیم بر این شد که در شهرستان ملایر همانند سایر نقاط کشور سه مرحله رزمایش انجام گیرد.
وی افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان، روز میلاد کریم اهل بیت، امام حسن(ع) و پایان ماه مبارک رمضان و مقارن با عید سعید فطر، سه مرحله این طرح در حال انجام است.
فرماندار ملایر با بیان اینکه در مجموع سه مرحله رزمایش، ۶ هزار سبد غذایی تحویل افراد نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند قرار خواهد گرفت، گفت: در مرحله دوم این رزمایش ۳۵۰۰ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در حال توزیع است.
وی در ادامه با بیان اینکه این رزمایش نشان داد که مردم ولایتمدار شهرستان ملایر همیشه پای کار هستند، گفت: قائم مقامی طرح کمک‌های مومنانه با سپاه ناحیه ملایر است که در این راستا ۶ کمیته تشکیل شد و شناسایی دقیق‌ از افراد نیازمند در سطح شهرستان بعمل آمد.
ولدی اضافه کرد: در رزمایش‌های کمک مومنانه تمام بخش‌های سطح شهرستان تحت پوشش قرار گرفتند.
فرماندار ملایر در ادامه تصریح کرد: با همکاری استانداری، فرمانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۷۰۰ خانوار کارگر فصلی، دست‌فروش و زباله‌گرد، با مشخصات شناسنامه‌ای شناسایی و با دستور مهندس شاهرخی، استاندار همدان تا امروز حدود ۳۵۰ میلیون تومان به حساب این افراد واریز شده است.
وی همچنین به فعالیت مرکز خیریه علی‌یاوران در ملایر اشاره کرد و گفت: این مرکز هر شب اقدام به تهیه و توزیع هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان در سطح شهرستان می‌کند.
به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با محوریت فرمانداری و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و هیئت زینبیون همدان ۳۲۴۰۰ قرص نان رایگان در ۹ نانوایی حاشیه شهر ملایر بین مردم توزیع شد.
سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه بسیج در همه موارد بحرانی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون حضور فعال و گسترده‌ای داشته است و در زمینه کمک‌های مومنانه نیز خوش درخشیده استا، افزود: در رزمایش کمک مومنانه افراد نیازمند شناسایی و رصد شده‌اند و توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه نیز بر اساس این رصد‌ها در حال انجام است.
وی گفت: استاندار همدان نیز تاکید و پیگیری ویژه برای بحث کمک‌های مومنانه در سطح استان دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر

توزیع 3500 بسته غذایی در ملایر

 

انتهای پیام
captcha