آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3897464
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در سیستان‌وبلوچستان

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) از امروز در سطح شهرستان‌های نوزده‌گانه استان آغاز می‌شود.

علی‌اکبر جعفری، مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی(ع) از امروز در سطح شهرستان‌های نوزده‌گانه استان آغاز می‌شود.

وی افزود: این رزمایش پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شرایط کنونی و به‌منظور رفع نیاز خانواده‌های کم‌درآمد و آسیب‌دیده از شیوع کرونا، از قبل ماه مبارک آغاز شد و امروز مرحله دوم آن کلید می‌خورد.

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق بیان کرد: در مرحله اول، یک‌هزار و ۸۴۱ پایگاه مقاومت در سطح شهرستان‌های استان اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند کردند و بیش از ۱۰۳ هزار نفر شناسایی شدند.

وی گفت: در مرحله دوم، توزیع بیش از سیصد هزار بسته معیشتی هدف‌گذاری شده و افرادی حمایت می‌شوند که تحت پوشش هیچ دستگاه حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نباشند و نیز افرادی که مشاغل و محل ارتزاق خود را به علت این بیماری از دست داده‌اند.

جعفری مسجدمحوری را یکی از ویژگی‌های این طرح دانست و اظهار کرد: این رزمایش از پایگاه‌های مساجد با شناسایی افراد نیازمند شروع شد و اقلام حمایتی نیز با حفظ کرامت و شأن مردم نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha