۵۰ هزار بسته معیشتی آماده توزیع در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3897341
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

۵۰ هزار بسته معیشتی آماده توزیع در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز می‌شود.

۵۰ هزار بسته معیشتی آماده توزیع در آذربایجان‌غربیسردار حیبب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب پذیر از کرونا در سطح استان آغاز می‌شود.

وی افزود: این مرحله روز ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه با بسته‌بندی اقلام غذایی مانند برنج، گوشت، ماکارونی، روغن، قند و سایر اقلام غذایی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: مرحله نخست این رزمایش که در آستانه آغاز ماه رمضان اجرا شد ۴۰ هزار بسته معیشتی به همت سپاه شهدا، قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و خیران توزیع شد.

وی با بیان اینکه کار شناسایی افراد توسط پایگاه مقاومت بسیج محلات و مساجد انجام می‌شود، عنوان کرد: کار توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

شهسواری بیان کرد: رزمایش کمک مؤمنانه روحیه همدلی، نوع‌دوستی، ایثار و اتحاد مردم ایران را به خوبی به نمایش گذاشته و این حرکت‌ها برخواسته از بطن جامعه است که سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: کرونا با وجود ضررهای بی‌شماری که داشته است، اما در کنار آن فوایدی نیز داشته و آن تقویت روحیه معنوی، یکدلی و همدلی مردم است که باید این را غنیمت دانست.

 

انتهای پیام
captcha