مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در اردبیل
کد خبر: 3897209
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در استان اردبیل در حال انجام است و در مجموع ۱۲ هزار بسته معیشتی طی ۵ روز بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد.

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس استان اردبیل، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از بدو شروع ماه مبارک رمضان با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرتاسر کشور عملیاتی شد و این عمل خداپسندانه بیشتر جامعه کم درآمد و محروم جامعه را پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل نیز مرحله اول این رزمایش انجام شده و ۱۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع شد.

پیرجاهد بیان کرد: به همت خیرین و روزه‌داران مؤمنی که در این راه، یاری‌رسان ما بودند، دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در استان اردبیل در حال انجام است و در مجموع ۱۲ هزار بسته معیشتی طی ۵ روز بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه به شب‌های پرفیض قدر و مزین به نام امام علی(ع) نزدیک می‌شویم، برای تداوم این طرح و اجرای مراحل بعدی رزمایش، کمک‌های بی‌دریغ مردم و خیرین را می‌طلبیم تا بتوانیم خانواده‌های نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: این رزمایش در پنج مرحله طی روز‌های آتی و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha