ریشه‌کنی فقر؛ از برکات رزمایش «کمک مؤمنانه»
کد خبر: 3896658
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

ریشه‌کنی فقر؛ از برکات رزمایش «کمک مؤمنانه»

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه پیشقدم شدند، گفت: یکی از برکات رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ریشه‌کنی فقر از جامعه است.

ریشه‌کنی فقر؛ از برکات رزمایش کمک مومنانهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در مراسم توزیع 500 بسته معیشتی در مسجد صفای بنی هاشم محله سرخاب تبریز، با بیان این‌که مردم عزیزمان به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه پیشقدم شدند، گفت: یکی از برکات رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه ریشه‌کنی فقر از جامعه است.

وی اضافه کرد: از این راه اموال انسان برکت پیدا کرده و روزی او وسعت پیدا می‌کند و همچنین محبت و برادری بین مؤمنان بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، صبر در انسان را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: صبر سه ‌قسمت دارد که صبر در برابر اطاعت از خداوند متعال و صبر در برابر معصیت که انسان بتواند خود را در برابر گناه حفظ کند، دو قسم اول آن است؛ قسمت سوم نیز، صبر در برابر گرفتاری‌ها، غصه‌ها و مشکلات است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، افزود: سخا، بخشش، انفاق و احسان از هر چیزی زیباتر است و کسانی که از نظر مالی غنی هستند نسبت به بقیه ارجحیت دارند تا در راه خدا انفاق کنند.

وی اظهار کرد: به لطف خدا در تمامی نقاط این حرکت وجود دارد، خداوند به این ملت برکت دهد؛ چرا که مردم ما مردم بزرگی هستند.

انتهای پیام
captcha