آغاز نذر «برکت سفره» در البرز
کد خبر: 3896649
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

آغاز نذر «برکت سفره» در البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته معلم نذر برکت سفره از سوی فرهنگیان این استان آغاز شد.

آغاز نذر «برکت سفره» در البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته معلم نذر برکت سفره از سوی فرهنگیان این استان آغاز شد.
وی افزود: این اقدام خداپسندانه با هدف رفع نیازحداقلی نیازمندان درماه مبارک رمضان با اهدای روزانه ۱۰ هزار قرص نان به نیازمندان شروع شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه این اقدام معنوی درقالب رزمایش کمک مومنانه دراستان کلید خورده است، خاطرنشان کرد: فرهنگیان علاقه‌مند به شرکت دراین طرح، روزانه هزینه تعدادی قرص نان را پرداخت می‌کنند تا بین نیازمندان توزیع شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: این حرکت معنوی از حس نوعدوستی و عشق سر چشمه می‌گیرد که از هر نظر قابل ستایش است.
وی تاکید کرد: با هرتوان مالی می‌توان کارخیر را انجام داد لذا فرهنگیان استان این حرکت را به صورت نمادین آغاز کردند تا در طول سال مردم به فکر تامین مایحتاج اولیه نیازمندان دراستان باشند.
فرهنگیان استان البرز طی دو ماه گذشته حرکت‌های ارزشمندی برای کمک به نیازمندان و مقابله با بیماری کرونا انجام داده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha