گذشتن از آرم‌ها و پرداختن به آرمان‌ها؛ هدف اصلی رزمایش «مواسات»
کد خبر: 3896335
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

گذشتن از آرم‌ها و پرداختن به آرمان‌ها؛ هدف اصلی رزمایش «مواسات»

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با شکوه وصف‌ناپذیری در حال انجام است، گفت: هدف اصلی در این رزمایش گذشتن از آرم‌ها و پرداختن به آرمان‌هاست.

شرط اول رزمایش مواسات حرکت‌های خالصانه استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در مراسم توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گفت: شرط اول رزمایش مواسات حرکت‌های خالصانه است.

وی با اشاره به برکات رزمایش مواسات اظهار کرد: ایجاد محبت و پیوندهای مؤمنانه، ایجاد اخوت و برادری، برکت یافتن مال و افزایش رزق و روزی و همچنین ریشه‌کن شدن فقر از جامعه از نتایج ارزشمند رزمایش مواسات است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با یادآوری نقش‌آفرینی‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در عرصه‌های مختلف ادامه داد: در رابطه با مبارزه با ویروس کرونا این ستاد نقش بسیار مهمی ایفا کرده است؛ واردات دستگاه‌های تولید ماسک و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در لبیک به فرمان رهبر انقلاب بخشی از این اقدامات ارزشمند است.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با شکوه وصف‌ناپذیری در حال انجام است، گفت: هدف اصلی در این رزمایش گذشتن از آرم‌ها و پرداختن به آرمان‌هاست، باید بدانیم که به چه کسانی می‌خواهیم خدمت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر مسجدمحوری در رزمایش مواسات گفت: مؤمنان روزه‌دار با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای دستگیری از نیازمندان به میدان آمده‌اند.

انتهای پیام
captcha