اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در دانشگاه تبریز
کد خبر: 3896288
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در دانشگاه تبریز

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز، گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در قالب توزیع بسته‌های معیشتی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» در دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یونس برزگر، مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز، عصر روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه در آیین توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا در مسجد دانشگاه تبریز، گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به‌وجود آمدن رزمایشی برای همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و افرادی که در اثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به‌همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز قرارگاه مواسات در بسیج کارکنان تشکیل و مرحله اول این کمک‌ها با مشارکت همکاران خیر دانشگاهی برای حمایت از اقشار محروم جمع‌آوری و توزیع شد.

وی افزود: مجموع کمک‌های اهدایی توسط همکاران دانشگاه مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال است که این کمک‌ها صرف تهیه اقلامی چون برنج ایرانی، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما و نیز اقلام بهداشتی به ارزش پنج میلیون ریال برای هر خانوار نیازمند شد.

برزگر گفت: خوشبختانه بانک اطلاعاتی گروه‌های هدف «نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت» با معرفی همکاران دانشگاه تبریز ایجاد شد و سپس با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران، اقدام به تأمین و توزیع بسته‌های حمایتی و اقلام مورد نیاز شد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز، افزود: در اجرای مرحله اول این طرح علاوه بر ارسال بسته‌ها، نیازمندی‌های دیگری از خانواده‌ها نیز احصاء شد که به حول و قوه الهی در اجرای مرحله دوم طرح که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و با همیاری گسترده‌تر جامعه دانشگاهی است ملحوظ خواهد شد.

وی گفت: همکاران نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح همدلی و کمک مؤمنانه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بسیج کارکنان واریز و همچنین کمک‌های غیرنقدی را به دفتر بسیج کارکنان تحویل دهند تا برای مراحل بعدی رزمایش میان نیازمندان توزیع شود.

برزگر ادامه داد: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و مؤمنان روزه‌دار همزمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مؤمنان و نیازمندان نیز غافل نیستند.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز، بیان کرد: از عموم همکاران دانشگاهی دعوت می‌کنم در این رزمایش مشارکت فعالی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha