جمع‌آوری ۲۷۰ میلیون تومان طی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3894905
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

جمع‌آوری ۲۷۰ میلیون تومان طی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اظهار کرد: از ابتدای رزمایش تاکنون در سطح استان بیش از ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

بیش از ۲۷۰ میلیون تومان طی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی جمع‌آوری شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز سه شنبه 9 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه در استان و شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد و همکاری اتحادیه‌ها، اصناف و همه اقشار بسیج، جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش تاکنون در سطح استان بیش از ۲۷۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

دبیر رزمایش کمک مومنانه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: ارزش ریالی کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده تاکنون بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

هنری افزود: تاکنون ۱۴ هزار و ۳۴۳ بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده که ۶۴۵۰ بسته مربوط به سازمان بسیج مستضعفین و ستاد کل سپاه بوده و مابقی توسط خیرین، کمک‌های مردمی و نهادها در استان تامین شده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۴۸۰ پایگاه بسیج در اجرای این رزمایش فعال بوده و بیش از ۲۱۰۰ نفر از جهادگران و بسیجیان در مراحل اجرایی فعالیت داشتند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی یادآور شد: مرحله بعدی رزمایش در نیمه ماه رمضان و در شب میلاد امام حسن(ع) و مرحله بعد در اواخر ماه رمضان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha