کرامت انسانی دریافت‌کنندگان بسته‌های حمایتی حفظ شود
کد خبر: 3893711
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

کرامت انسانی دریافت‌کنندگان بسته‌های حمایتی حفظ شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به سابقه روشن مردم ولایتمدار تبریز و خطه آذربایجان‌ در گرفتن دست مستمندان آبرومند، گفت: کرامت انسانی و شأن دریافت‌کنندگان بسته‌های حمایتی حفظ شود.

کرامت انسانی دریافت کنندگان بسته‌های حمایتی حفظ شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز عصر روز پنج‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه در آیین آغاز توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه در تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب با تشریح مفهوم مواسات، گفتمانی پیشرو در فعالیت‌های خیریه و نوع‌دوستانه و موجی از حرکت‌های جهادی را در شرایطی کلید زدند که کرونا بحران معیشتی و اقتصادی برای بخشی از جامعه به‌وجود آورده است و سپاه و بسیج نشان دادند بازوی توانمند انقلاب و مورد اعتماد و خادم مردم عزیزمان هستند.

وی با اشاره به سابقه روشن مردم ولایتمدار تبریز و خطه آذربایجان‌ در گرفتن دست مستمندان آبرومند، بر حفظ شأن دریافت‌کنندگان این بسته‌ها تأکید کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، اظهار امیدواری کرد که با ساماندهی حرکت‌های جهادی، آسیب‌دیدگان از کرونا، تنگناهای معیشتی را پشت سر بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی رمضان را ماه انفاق، صدقه، رسیدگی به فقرا، اکرام ایتام و اطعام مستمندان توصیف کرد و گفت: گسترش و عُمق‌بخشی وجهه‏ مردمی کمک‌‏ها، مساعدت‌‏ها و فراهم‌سازی مشارکت بیشتر و فراگیرتر مردم با استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در رزمایش مواسات مورد تأکید است.

وی با تشریح بایدهای رزمایش مواسات گفت: با تهیه نقشه عملیات توسط گروه‌ها و نهادهای ذی‏ربط، باید کمک‌رسانی‌ها به کسانی که با درد سنگین فقر مواجه می‌شوند توسعه و گسترش یابد.

امام جمعه تبریز، با تأکید بر ضرورت شناسایی و اولویت‌بندی نیازمندانی که زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی و نهادهایی از این قبیل نیستند، گفت: گروه‌‏های جهادی، امدادی، هیئات حسینی، ائمه جماعات، انجمن‏‌های خیریه و مجموعه‌های مؤمن، انقلابی و مردمی در قرارگاه رزمایش گردهم بیایند و با تبادل تجربیات؛ آسیب‏‌ها، ضعف‏‌ها و قوت‏‌ها را شناسایی و جهت رفع و تقویت آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha