هزار بسته معیشتی در اهر توزیع می‌شود
کد خبر: 3893200
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
همزمان با ماه رمضان؛

هزار بسته معیشتی در اهر توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه اهر، گفت: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در مرحله اول یک هزار بسته معیشتی در ماه رمضان بین نیازمندان اهر توزیع می‌شود.

یک هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در اهر توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران به‌مناسبت سال‌روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در اهر سعی کردیم پا به پای کادر درمانی باشیم، اظهار کرد: در مراحل مختلف ۳۷ هزار بسته بهداشتی در سطح شهر و روستاهای شهرستان اهر توزیع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در مرحله اول ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شب ماه مبارک رمضان توزیع می‌کنیم، افزود: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در طول ماه مبارک رمضان حداقل چهار مرحله به نیازمندان کمک‌ کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با تأکید بر این‌که هر کسی که توان دارد در رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت کند، گفت: اجازه ندهیم هم‌نوعان‌مان در روزهایی که ویروس کرونا مردم را تهدید می‌کند تنها بمانند و در حد توان به یاری نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده بشتابیم.

سرهنگ صفی، با ذکر این‌که طرح کرامت در محلات حاشیه‌ای شهر اجرا می‌شود، یادآور شد: اولویت در این طرح با منطقه شله‌بران است در کنار این‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی نیز با حفظ کرامت انسانی برگزار می‌کنیم.

وی گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران شهرستان اهر در جبهه مبارزه با ویروس کرونا کم نگذاشتند بلکه در خط مقدم در کنار مدافعان سلامت بوده و هستند و این مهم قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha