توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3893133
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در سیستان‌وبلوچستان

استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت: در راستای رزمایش «کمک مؤمنانه» و با همکاری همه نهادها و سازمان‌های استان بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی با محوریت استفاده از ظرفیت مساجد و جوانان بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگویی اظهار کرد: در راستای رزمایش «کمک مؤمنانه» و با همکاری همه نهادها و سازمان‌های استان بیش از 500 هزار بسته معیشتی با محوریت استفاده از ظرفیت مساجد و جوانان میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از همیشه نیازمندان جامعه منتظر کمک هستند، گفت: با توجه به اینکه امسال شیوع کرونا هم بر مشکلات نیازمندان افزوده است، بر تعداد خانواده‌های محرومی که به کمک و مساعدت نیاز دارند افزوده شده است.

وی افزود: به همین منظور و در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب جهت کمک مؤمنانه، نشستی با حضور همه مسئولان استانی، ائمه جمعه شهرستان‌های مختلف استان و فرماندهان سپاه برگزار شد تا کمک‌ها با همکاری همه به دست نیازمندان واقعی برسد.

موهبتی بیان کرد: پس از فرمان رهبری بسیاری از دستگاه‌ها همچون سپاه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی، بنیاد مستضعفان کشور و همچنین مؤسسات خیریه پای کار آمدند که برای هماهنگی و هم‌افزایی نیازمند برگزاری نشست‌های مشترک هستیم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در این طرح حفظ آبروی مردم در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبری تأکید دارند حفظ آبروی مردم همراه با کمک مؤمنانه مورد تأکید همه دستگاه‌های خدمت‌رسان است و برای تحقق این مهم مساجد را به‌عنوان پایگاه اصلی کمک‌ها قرار دادیم تا با همکاری جوانان هر منطقه به نیازمندان کمک شود.

انتهای پیام
captcha