نظام لیبرال سرمایه‌داری به خط پایان رسیده است
کد خبر: 3892063
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

نظام لیبرال سرمایه‌داری به خط پایان رسیده است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید براینکه نظام لیبرال سرمایه‌داری به خط پایان رسیده است، گفت: دانشجویان باید ناکارآمدی نظام لیبرال سرمایه‌داری را برای افکارعمومی تبیین کنند چرا که مردم دنیا امروز آماده پذیرش حقیقت هستند.

نظام لیبرال سرمایه‌داری به خط پایان رسیده است

به گزارش ایکنا از البرز، محمدجواد نیک‌روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به همراه سردار رفیعی فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سید شهدا، 28 فروردین از کارگاه تولید و بسته‌بندی ماسک بسیجیان جهادگر ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز بازدید کرد و در جریان اقدامات جهادی این کارگاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.
در این کارگاه که با ظرفیت نیروهای جهادی بسیج دانشجویی در حال انجام فعالیت است روزانه 5000 هزار ماسک تولید و توسط دستگاه‌های ابداعی نخبگان بسیج دانشجویی استریل می‌شود و در اختیار مناطق محروم قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه بازدید از این کارگاه اظهارکرد: درایام شیوع کرونا حضور مردم و بسیجیان به صورت گسترده شکل گرفت و تا به امروز بخش مهمی از این فعالیت‌ها برعهده بسیج دانشجویی است.
وی افزود: علی‌رغم اینکه کشور ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد و تحریم اقتصادی مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است اما به مراتب بهتر از سایر کشورها با این بحران مواجه شدیم و با ورود مردم و همدلی آن‌ها با نهادهای رسمی کشور وضعیت ما بهتر از بسیاری از کشورهای دنیاست.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید براینکه هیمنه پوشالی تمدن غرب با ناکارآمدی آن‌ها در مدیریت کرونا مشخص شد، افزود: برخی کشورهای غربی به جایی رسیده‌اند که به دلیل نبود تجهیزات درمانی کافی بیماران کرونا را برای دریافت خدمات‌درمانی از بابت کارایی‌شان در سیستم اقتصاد ارزش‌گذاری می‌کنند و این انتهای مسیر لیبرال سرمایه‌داری است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تاکید براینکه نظام لیبرال سرمایه‌داری امروز به خط پایان خود رسیده است، تصریح کرد: دانشجوها باید این فرصت را قدر بدانند و شعارهای غرب را به چالش بکشند و ناکارآمدی نظام لیبرال سرمایه‌داری را برای افکارعمومی دنیا تبیین کنند چرا که افکارعمومی دنیا امروز آماده پذیرش حقیقت است و با آماده‌کردن مردم دنیا بستر ظهور حضرت حجت(ع) فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha