سپاه تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهد بود
کد خبر: 3890944
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

سپاه تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهد بود

فرمانده سپاه ریگان گفت: سپاه تا زمان ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با همکاری و همدلی محبت را در رگ‌های جامعه تزریق می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله، مصطفی دهقانیان، فرمانده سپاه شهرستان ریگان امروز یکشنبه، 24 فروردین‌ماه گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و با دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح، سپاه شهرستان در ساعات اولیه وارد میدان شد.

وی افزود: بیش از ۲ هزار نفر از بسیجیان ریگان در قالب ۱۴۰ گروه جهادی در خاکریز حفظ سلامت مردم گام برداشته‌اند.

فرمانده سپاه ریگان بیان کرد: سپاه شهرستان در همان لحظات اولیه در کنار شبکه بهداشت اقدام به تولید کارگاه ماسک کرد و به همت بانوان بسیجی روزانه بیش از یک هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

دهقانیان تصریح کرد: طرح غربال‌گری بیش از ۱۰ هزار خانوار توسط نیروهای بسیجی با همکاری شبکه بهداشت و ضد عفونی 100 درصدی تمامی معابر روستاهای محروم شهرستان توسط نیروهای بسیجی انجام شد و این طرح تا ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه دارد. در راستای کمک به معیشت خانوارهای آسیب‌پذیر از کرونا بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی توزیع شد.

فرمانده سپاه ریگان تأکید کرد: سپاه شهرستان تا زمان ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با همکاری و همدلی محبت را در رگ‌های جامعه تزریق می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha