ضدعفونی ۲۰ مسجد توسط «کانون فرهنگی هنری الهادی» اردبیل
کد خبر: 3883943
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴

ضدعفونی ۲۰ مسجد توسط «کانون فرهنگی هنری الهادی» اردبیل

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی با تشکیل گروه جهادی با عنوان «شهید حسن جودی» برای مبارزه با بیماری کرونا تاکنون ۲۰ مسجد در شهر اردبیل و روستا‌های نزدیک را ضدعفونی کرده‌اند.

ضدعفونی ۲۰ مسجد توسط «کانون فرهنگی هنری الهادی» اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، وحید جبارزاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی، ۱۷ اسفندماه در حرکت جهادی ضدعفونی مساجد اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی با تشکیل گروه جهادی با عنوان «شهید حسن جودی» برای مبارزه با بیماری کرونا تاکنون ۲۰ مسجد در شهر اردبیل و روستا‌های نزدیک را ضدعفونی کرده‌اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی تصریح کرد: این روند تا پایان دوره شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت و تلاش خواهد شد تا تمامی مساجد شهرستان اردبیل ضدعفونی شود.

وی بیان کرد: امامزاده سیدصدرالدین اردبیلی و امامزاده سید عبدالعزیز نیار نیز از دیگر اماکن مقدس هستند که با همکاری این گروه ضدعفونی شد.

جبارزاده افزود: این حرکت جهادی با بیانات امام خمینی(ره) که فرموده‌اند: «مساجد سنگر است سنگر‌ها را خالی نگذارید» تلاش می‌شود که مساجد به یک محیط مطمئن معنوی تبدیل شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی خاطر نشان کرد: این روند می‌تواند زمینه شیوع بیماری کرونا را کمتر و کمک شایانی برای مبارزه با این بیماری باشد.

انتهای پیام
captcha