نان با عطر گرم دستگیری از نیازمند
کد خبر: 3883099
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

نان با عطر گرم دستگیری از نیازمند

دبیر جمعیت امام حسن(ع) خراسان‌جنوبی گفت: طرح نان کریمانه یکی از طرح‌های جمعیت امام حسن(ع) است که در قالب آن به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پردازیم.

طرح نان گرمسید جواد موسوی‌خواه، دبیر جمعیت امام حسن(ع) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) در سال ۱۳۹۶ توسط دانشجویان بسیج دانشجویی تاسیس شده و اکنون ۱۰۳ عضو دارد.

وی با بیان اینکه این جمعیت در ۳۱ شهر دایر شده است، افزود: علت نام‌گذاری این جمعیت توجه به سیره کریم اهل بیت(ع) و دستگیری از نیازمندان بوده است.

دبیر جمعیت امام حسن(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جمعیت امام حسن(ع) به صورت مردمی است و با بهره‌گیری از توان مردمی در راستای رفع نیاز نیازمندان فعالیت می‌کند.

موسوی‌خواه بیان کرد: طرح نان کریمانه یکی از طرح‌های جمعیت امام حسن(ع) است که در قالب آن به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پردازیم.

دبیر جمعیت امام حسن(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: نان‌هایی که از طریق این پول‌ها خریداری شده را بین خانواده‌های نیازمند تقسیم می‌کنیم.

موسوی‌خواه یادآور شد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به شماره 5022291084568821 برای شرکت در این طرح ارسال کنند.

وی یادآور شد: امیدواریم با گسترش این فعالیت‌ها در جامعه بتوانیم نیازمندی‌ها را رفع کرده و در راستای رسیدن به جامعه متعالی اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام
captcha